tisdag 12 augusti 2014

Max Factor - Disco Pink

I'm back! Nu har jag varit mamma i drygt tre veckor och börjar väl sakta men säkert förstå vad jag har gett mig in på. Vi hade turen att få en snäll och tålmodig liten tjej, så nu finns faktiskt tiden till både nagellackande och bloggning. Dock kommer inte uppdateringen vara som den var förut, men ett par inlägg i veckan siktar jag på i alla fall. Mina naglar är dessutom superkorta och inte lika roliga att fotografera eller titta på längre, men de växer ju ut :)


När jag lackade naglarna för första gången sedan förlossningen valde jag ett chockrosa lack från Max Factor. Nu måste vi dra ut på sommarlacken innan hösten, eller hur? Den här flaskan ropade jag in på Tradera för några ynka kronor och det visade sig vara en riktigt kap! Toppenformula som täcker på ett lager (jag har dock två som vanligt) och torkar fort. Kanske något tjock, men inte svårjobbad. Dessutom är ju färgen superhärlig, eller hur? 

Formula 9 av 10
Färg: 7 av 10


2 kommentarer:

Ann-Sofie/Colour it sa...

Härligt att höra att ni har det bra med lilla tjejen!
Vilket härligt lack du visar idag. Underbar färg. :-)

Emelie sa...

Kul att du är tillbaka! Och en härlig rosa du visar :)