måndag 3 mars 2014

Presentlack!

När min familj frågade mig vad jag ville ha i födelsedagspresent svarade jag skämtsamt "Nagellack!" Jag vet sedan tidigare att de inte vill köpa nagellack till mig för att de inte vet vilka jag redan äger, och det kan jag ju förstå. Men nu hade mamma slagit på stort och åkt till en Citygross i en annan stad och gått lös i Nordic Cap-lådan. 10 lack fick jag i en present, och endast ett (1!) hade jag sedan innan. Och jag som trodde att jag ägde alla Nordic Cap... Mamma, du är grym!!

Blått med flakes NP33
Grönt skimmer NP 47
Pistaschgrönt skimmer NP28

Magenta skimmer (mörkare IRL) NP10
Lilabrun foil NP35
Grå kräm NP24

Neonmagenta NP39
Ljusgrön frost? NP46
Mörklila kräm NP23

Tack så mycket mamma! Jag hade ingen aning om att Nordic Cap hade så många lack, eller att de kanske släppt nya? Flera av den ser väldigt intressanta ut, speciellt NP33 och NP35, de måste jag swatcha typ nu! 

4 kommentarer:

Lela sa...

Alltid kul med nya lack i present, Nordic Cap som Chanel:)

Helena / Lacky Corner sa...

Skickligt jobbat av din mamma! Grattis i efterskott :)

Lackert sa...

Oj mamma pricka bra där :) Grattis!

Little Miss Nailpolish sa...

Vilken härlig present!