måndag 15 september 2014

Nordic Cap - NP23

Murriga lila krämlack får jag inte nog av när hösten smyger sig på. Nu gjorde visserligen sommaren comeback här i Uppsala, men några höstnyanser har jag hunnit bära innan de färgglada lacken åkte fram igen. Idag visar jag en riktigt glossig goding!


För en ynka guldpeng får ni det här ursnygga lacket från Nordic Cap, Tre lager tyckte jag behövdes för täckning, men två flödiga går nog lika bra. Det är otroligt glansigt och snyggt även utan topplack (jag har dock Seche på bilderna) och ser nästan blött ut. Finishen har verkligen den där nylackade känslan även efter ett dygn! Ett toppenlack alltså.

Formula: 8 av 10
Färg: 7 av 10



2 kommentarer:

Ann-Sofie/Colour it sa...

Härligt vampig färg. :-)

Lackert sa...

Färgen är jätte snygg och det ser jätte glossigt ut :)