tisdag 1 juli 2014

En sväng på stan...

... resulterar farligt ofta i en massa nya nagellack. Igår skulle jag bara döda lite tid innan tåget gick och knallade in på HM. Där hade de såklart rea, och det vet ju vem som helst att man inte går ut från HM:s rea tomhänt. Sedan märkte jag att även Åhléns hade rea vilket gav mig ytterligare några fynd!

Jag äger ytterst få Ciaté sedan innan, som dessutom är otestade. Jag tycker de är lite väl dyra annars, men HM reade ut de här färgklickarna för 49kr styck! Ska bli jättekul att testa! 
Gröna heter Palm Tress och den gula Big Yellow Taxi. 

Essie Mezmerised kostade 50kr på HM. Den lilla korallfärgade i mitten, Tropical Coral, endast 5 kr, samt en till ur Coloramas Bleached Neons-kollektion, Tropink, för 39 kr. 

Åhléns slumpade ut Lumenes lack för 25 kr styck! Perfekt tillfälle att testa ett nytt märke. Det glittriga heter Magic Dust och det gröna Bohemian. 

2 kommentarer:

Lackert sa...

Oh vilka fina fynd :) Det är riktigt svårt att låta bli alla godingar på rean

Lela sa...

Den gröna från Ciaté ser härlig ut:)