tisdag 9 september 2014

Max Factor - Lilac Lace

Jag vägrar ge upp bloggen. Jag har tid att måla naglarna, då borde jag ju ha tid att blogga också eller hur? Det här är de sista arkivbilderna jag har från tiden innan bebis men jag har jag massor av oredigerade bilder på lack från senaste tiden! Det är bara svårt att ta sig tid att sitta vid datorn. Men jag hoppas på att hitta någon slags rutin i vardagen där även datorsittning passar in.


Lilac Lace från Max Factor är en varm och behaglig lila kräm. Jag gillar Max Factors Glossfinity-lack mer och mer! De har en genomgående bra kvalité och formula. Om de håller i sju dagar som flaskan utlovar vet jag dock inte, men jag ska nog banne mej testa det! 
Det här trivdes jag riktigt bra i, men den kanske inte är helt unik. Två lager räcker bra och den torkade snabbt och glansigt. 

Formula: 8 av 10
Färg: 6 av 10



3 kommentarer:

Gelic sa...

Härlig färg! Jag förstår hur du menar med att ha tid, inte för att jag har fött barn men livet i allmänhet kan ta mycket tid,speciellt vid omställningar. Under tiden av mitt sommarjobb+annat jobb fanns det verkligen inte tid för nästan naglar eller jobb. Ville så gärna men ibland är man bara tvungen att prioritera annat, lite viktigare. Men rutinerna kommer falla på plats så småningom :)

Lackert sa...

Snyggt!

Emelie sa...

Härligt lack i trevlig färg :) Har bara testat ett av Max Factors lack, men var nöjd med det i alla fall så inte omöjligt att jag testar fler!