torsdag 31 oktober 2013

Depend - #376

God morgon! Den här dagen har jag inlett med att lämna in bilen på verkstad. Den gick inte igenom besiktningen i år, så nu ska det bli omhändertagen. Det värsta är att jag inte vet vad priset hamnar på... Huuu. Kanske blir lite mindre nagellacksinköp denna månad ;)
Idag tänkte jag visa ett lack ur Depend höstkollektion, nämligen det rosa 376.


376 är dammigt rosa som drar mot korall i vissa ljus. Väldigt lugn och behaglig rosa som jag absolut kommer bära igen! Trivdes oväntat bra med den här färgen på naglarna. Något kladdig formula och seg torktid men det räckte med två lager. Färgmässigt är det en höjdare ur kollektionen om du frågar mig! Synd att ICA Maxi ska envisas med att sätta stora larmklistermärken på flaskorna, de blir ju alldeles stickiga! Kan de inte komma på något lite mer diskret sätt att larma sina nagellack? 

Formula: 5 av 10
Färg: 8 av 10




4 kommentarer:

Ann-Sofie/Colour it sa...

Väldigt fin, skön nyans tycker jag. :-)

Lela sa...

Ugah, ja det brukar ju tendera att bli dyrt det där med att lämna in bilen på service. Å andra sidan kan det vara värt det så man slipper bli stående på någon vägren med en bil som vägrar köra framåt. Håller tummarna för att det inte blir allt för dyrt.

Nailtastic sa...

Det är en jättevacker rosa!

Håller tummarna för att räkningen från verkstaden inte blir alltför saftig.

Camilla sa...

Härligt lack, glad färg! Och hoppas bilen inte är alltför besvärlig!