onsdag 23 oktober 2013

Grön Onsdag/United in Green: Depend - #355

Jag lyckades hitta ett ovisat grönt lack i arkivet, så idag är jag med på både United in Green och Grön Onsdag, som bästa Karin är värdinna för! Jag hinner knappt måla naglarna alls den här veckan, men det känns bra att kunna delta en dag i alla fall.


355 är så himla lik 2077, tycker ni inte? Men det är alltså två olika lack. 355 hittade jag på rea på Kicks för 17:50 kr, och då är det ju svårt att låta bli. En mjukt grön som lyser fint på naglarna. Det är penseldrag, men inte alls lika mycket IRL, men kameran vill gärna fastna för dem. Faktiskt riktigt fint, även om det inte är min favoritgrön. Två lager och okej torktid. 

Formula: 6 av 10
Färg: 5 av 10




3 kommentarer:

Nailtastic sa...

Jag grejar ju tyvärr inte denna, klarar inte av finishen.

Gelic sa...

Känns lite vintage på något vis! :D

Karin // Vacker och Underbar sa...

Finishen är sådär alltså, men fin nyans!