måndag 14 april 2014

KBShimmer - You Go Ghoul!

Jag har svårt att hålla mig från KBShimmers underbara lack när jag hittar dem till ett bra pris. Oftast på blogsales. Det gäller även You Go Ghoul! som damp ner i brevlådan för flera veckor sedan, men inte testats förrän nu. Som man kan ana på namnet tillhör den KBShimmers Halloween-kollektion förra året, men jag tycker den kan visas även i vårtider.


En svart jellybas med hexagoner i orange, rosa och lila. Tittar man noga ser man även pyttigt strängglitter i orange. Det är ju verkligen ett Halloween-lack, och ett snyggt sådant! Den svarta jellybasen ger verkligen lacket djup, nästan som en galax. Tre tunna lager räcker bra, lite klumpigt upplevde jag det dock som. Torktiden var helt okej. Jag bär sällan glitterlack men det här kommer åka fram snart igen, det var riktigt läckert. Det gick hem hos sambon också, plus i kanten! 

Formula: 6 av 10
Färg: 7 av 10



6 kommentarer:

Ann-Sofie/Colour it sa...

Vilket kul lack, är såååå sugen på KBShimmer lack, vill ha några från det märket. :-)

Unknown sa...

Riktigt läckert!!

Emelie sa...

Jag brukar inte vara så förtjust i svarta lack, men detta var väldigt fint!

Lackert sa...

Jäkligt snyggt!

Emma P sa...

Ser jäkligt snyggt ut!

Gelic sa...

Snyggt lack! Lite vampigt men ändå halloweenigt. Jag gillar't och har inte sett den förut faktiskt :D