söndag 27 april 2014

NailArt Sunday - Randigt

Det känns tråkigt, men jag har så dåligt med tid för naglarna nu. Visst, jag målar om flera gånger i veckan, men jag hinner inte swatcha och göra nailarts så mycket som jag skulle vilja. Bloggen kommer nog bli lite lidande här framöver, men jag hoppas såklart att ni vill kika in ändå.

Dagen till ära, NailArt Sunday, har Angelica gett oss temat randigt. Det är ju ett jätteroligt tema som man kan variera i oändlighet, men jag fick knåpa ihop något snabbt. Jag är nöjd med manikyren, men den är ju inte speciellt kul. Och inte mycket till ränder heller... Men jag hoppas den blir godkänd i alla fall :)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Gillar't! Jättefin färgkombo och sparsmakat. Ibland är verkligen Less More. =)

Lottsky sa...

Och det var inte meningen att det skulle bli anonymt, det är alltså Lottskypottan som gillar din fina manikyr! =P

Emelie sa...

Enkelt men väldigt effektfullt, gillade detta mycket :)

My Nail Polish Online sa...

Fin kontrast mellan rött och silver :)

Unknown sa...

Jag instämmer med Lottsky, less is more stämmer ofta väldigt bra. Jag gillar!

Ann-Sofie/Colour it sa...

Ibland är det enkla väldigt fint, som här, tycker du lyckats riktigt bra. :-)

Gelic sa...

Jag gillar't! Less is more :D

Julia ~Creativenails4fun~ sa...

Love this manicure!

Your nails look just perfect and those colours look stunning together :-)

love your blog :)


Xx julia