onsdag 2 april 2014

Blog Sale!

Under varje bild står det hur mycket lacket är använt/om det är använt.

FRI FRAKT för 1-4 lack!  

För att paxa ett lack gäller först till kvarn. Jag vill endast att ni mailar om ni vill köpa, Facebook-kommentarer eller kommentarer under inlägget gäller alltså INTE. Det är lättare för mig att hålla ordning om ni mailar. Om ett lack är paxat står det under bilden. Bilderna blir större om ni klickar på dem. 

Betalningen förs över till mitt konto i Handelsbanken eller via Swish. Så fort jag ser pengarna på kontot skickar jag lacken. 

Maila ditt intresse på sanna.k@hotmail.se. 

China Glaze - GR8
Använd till 1 manikyr
100 kr

Essie - Jazzy Jubilant
Använd till två manikyrer
40 kr

Essie - Steel-Ing the Scene
Använd till en manikyr
50 kr

FNUG - Killer Heels
Använd till 1 manikyr (8,5 ml)
40 kr

NYX - Magenta Glitter
Använd till 1 manikyr
20 kr

OPI - In the Cable Car-Pool Lane
Oanvänd
70 kr

Orly - Devil may Care
Använd till en manikyr
60 kr

Orly - Spazmatic
Använd till en manikyr
60 kr

Inga kommentarer: