torsdag 17 april 2014

OPI DS - Luxurious

Då var det skärtorsdag! Ikväll ska vi ha lite påskpyssel med bland annat äggmålning tillsammans med lite familj och kompisar. Det ska bli väldigt trevligt, det var otroligt länge sedan jag målade ägg! Nu på förmiddagen måste jag ut på stan och leta efter vattenfärger, undrar var sådana finns? Leksaksaffärer kanske? Men först ska vi titta på dagens lack. Nämligen fantastiska Luxurious!


Sprakande orange, nästan eldig. Den är metallisk i formulan och glittrar riktigt tjusigt. Det guldiga skimret gör den verkligen speciell! Jag är väldigt glad över att ha Luxurious i samlingen för den här färgen går verkligen hem hos mig. Flammande hett! På bilderna har jag två lager som täckte bra men var något tunna, dock torkade det fort. Jag är inte helt nöjd med bilderna, men de får duga. Jag vet inte riktigt vad jag höll på med när jag fotograferade... 

Formula: 8 av 10
Färg: 9 av 10



5 kommentarer:

Ann-Sofie/Colour it sa...

Heeeelt underbart vackert! Älskar färgen och skimret i. :-)

Gelic sa...

Vilket fint glödande lack! Absolut något jag kan tänka mig att skaffa :D
Tror vattenfärg finns på leksakaffären men även på typ ica kvantum :)

Lela sa...

Intensiteten är underbar:) Klädde dig väldigt bra dessutom.

Lackert sa...

Sprakande är verkligen rätt ord för detta lacket :) ser super snyggt ut

Emma P sa...

Det här var otroligt snyggt!