torsdag 12 december 2013

Adena - No.34

Attans. I måndags gick två naglar av. Pekfingret var av redan när jag vaknade så den nageln måste jag haft av i sömnen, hur man nu bär sig åt för att lyckas med det. Senare på dagen lyckades jag köra in långfingernageln i besticklådan så den också pajade... Så det slutade med att jag klippte ner resten också. Usch va tråkigt det är, men som tur är växer mina naglar ganska fort.


Att hitta billiga lack som faktiskt har bra egenskaper är lite av en hobby hos mig ;) Adena har visat sig vara ett riktigt bra märke, om man bortser från de ganska vanliga färgerna. Passande till Pink Thursday idag visar jag neonrosa No.34 som faktiskt fick sitta på naglarna i två dygn, utan att chippa! Det är inte dåligt för ett 15 kronorslack! Två lager, något klistriga kanske, och helt okej torktid. Den torkar neonmatt, så överlack är ett måste. Inte det roligaste lacket jag har, med absolut värt 15 kr! 

Färg: 6 av 10
Formula: 7 av 10


3 kommentarer:

Nailtastic sa...

Tråkigt med naglarna, men de ser fina ut ändå. Lacket är galet snyggt, älskar knalliga rosa!

Emma-Julkalender på bloggen sa...

Klart du får vara med ändå :)

Vilken härlig färgstarkt lack!

Helena / Lacky Corner sa...

Härligt neonigt lack!