måndag 9 december 2013

Colorama - Rosy Rosettes

Jag har precis återuppstått från snygghetsdöden. Igår lackade jag med ett av de vackraste lacken jag äger. Herrejävlar vad jag tycker om det här lacket! Jag hade ganska höga förväntningar, eftersom systerlacket Knitted Gold var så lyckat, men förväntningarna blev med råge uppfyllda! Nu måste ni springa till Kicks med fyrtio kronor i fickan och köpa det här underbara lacket!


Mörkrosa med dragning mot rött i vissa ljus, sandfinish och underbart glittrigt! Bilderna gör det inte i närheten av rättvisa. Två fruktansvärt lättlackade lager och snabb torktid. Hade det inte varit för att det går åt ganska mycket lack per nagel hade det varit fullpott. Men alltså, titta på det. Hur fint?! Jag är mer än nöjd! När jag hade målat första tumnageln drog jag efter andan och visste på en gång att det här skulle bli bra. Jag måste köpa backupflaskor!! Rosy Rosettes kostar dessutom endast 39kr, så köp köp köp! 

Formula: 8 av 10
Färg: 10 +++++ av 10



5 kommentarer:

Unknown sa...

Underbart när ett lack får en att känna så :)

Lela sa...

Supertjusigt:) Jag har en flaska hemma som jag har höga förväntningar på.

Ann-Sofie/Colour it sa...

Men såååå fint. :-)

Camilla sa...

Riktigt snyggt! Kanske får kolla på de lacken lite mer då ... :).

Nailtastic sa...

Hur snyggt som helst!