lördag 7 december 2013

Depend - #345

Idag tänkte jag visa ett till av lacken som ingick i 5-packet jag köpte för några veckor sedan på Kicks. Det var lite svårt att bestämma vilket jag skulle ta denna gång, för alla fem är härligt glittriga! Det jag visat innan är Depend - #4000. Jag tänkte passa på att delta på Sparkly Saturday också :)


Min kamera vägrade att fokusera på det här lacket, så glittrigt är det. Svart bas med silverglitter i smått samt större hexagoner. Hexarna var lite svåra att få upp, så lite fiske får man räkna med. Inga underkläder behövdes, utan två duttiga lager räckte bra. Torktiden var helt okej, och bara ett lager SV behövdes för att det skulle bli slätt. Utmärkta egenskaper på detta lack alltså. Gillar man svartglittrigt är det här ett toppenlack, men jag tycker att det är lite tråkigt, fast det glittrar så mycket. Jag är nog lite less på kombon svart/silver tror jag. 

Formula: 8 av 10
Färg: 4 av 10



4 kommentarer:

Ann-Sofie/Colour it sa...

Åh wow så läckert!! :-)

Lackert sa...

Riktigt läckert :) Tycker dom får ta och skaffa större flaskor nu

Nailtastic sa...

Läckert!

Lela sa...

Tjusigt, kul att de dessutom öst ner så mycket glitter i det svarta att det verkligen syns ordentligt på naglarna.