söndag 29 december 2013

NailArt Sunday - Hjälp mig välja nyårsmanikyr!

Årets sista NailArt Sunday! Tiden springer verkligen förbi. Snart är det ju nyårsafton, och det fick inspirera min manikyr som jag visar idag. Jag testade två varianter på en nyårsmanikyr för att se vilken som var snyggast. Jag visste att jag ville använda Essie - Aruba Blue som bas eftersom den har en riktig midnattsblå färg. Sedan gjorde jag två olika glittervarianter med HM:s Jo is in the House.

Vilken gillar ni bäst? Rösta gärna!

Nr 1: Layering med tejp-ränder i olika stilar.


Nr 2: Glittergradient


Rösta här! 

Vilken nyårsmanikyr gillar ni bäst?
  
pollcode.com free polls 

6 kommentarer:

Passionate About Polish sa...

Så fin den första var! Riktigt läcker :) Blir roligt att se vilken du väljer :)

Little Miss Nailpolish sa...

Båda är fina, men jag gillar den andra lite bättre. En klassiker! :)

annkicki sa...

2:an är jättefin, 1:an fin;)

Lela sa...

Bägge två är starka kandidater men jag skulle vilja lägga till ett tredje alternativ. En bakvänd gradient med så mycket glitter i botten att baslacket inte syns alls. Och sedan en kraftig gradient ut mot toppen av nageln så det bara är ett par enstaka glitterkorn allra längst ut.
Tror den hade gett mer uppmärksamhet men det är bara vad jag tror:)

Ann-Sofie/Colour it sa...

Jag tycker båda två är superfina verkligen. Jag tänkte lite annorlunda denna gång, för jag själv brukar göra gradients och därför röstade jag på tejpmanikyren. Men jag tycker som sagt att bägge är snygga. :-)

Blingfinger sa...

Det blir en fin kombination hur som helst men jag röstade på tejp manikyren :)