måndag 2 juni 2014

Sensinity - 62

Redan juni! Både underbart och skrämmande! Herregud, nästa månad blir jag mamma. Det är galet, sjukt, fantastiskt och världsomvälvande på samma gång, men mest fantastiskt. Jag längtar så jag spricker nästan! 
Men nu ska vi titta på dagens lack. I helgen lackade jag med Sensinitys lack med "namnet" 62. Härlig mörk turkos men himla svår att fånga på bild. 


Jag upplever den som mer grön i verkligheten än vad bilderna vill visa. Riktigt fräsch färg! Bra glans och torktid men formulan var något segjobbad. Den var inte så samarbetsvillig om ni förstår. Lagren ville inte riktigt gå ihop och man fick doppa penseln onödigt mycket. Däremot luktar den godis, och det var riktigt trevligt faktiskt. 

Formula: 5 av 10
Färg: 6 av 10



2 kommentarer:

Ann-Sofie/Colour it sa...

Härlig färg. :-)

Lackert sa...

Snyggt lack. Spännande med bebis :)