tisdag 10 juni 2014

Wild & Mild - Terry's Song

Tredje lacket ur de fyra min sambo köpte åt mig i Tallinn kommer här! Hittills har verkligen Wild & Mild varit en suverän lackupplevelse, jag vill ha fleeer! Måste kolla upp var de finns någonstans, förutom Tallinn. Vill ni se de andra två jag visat redan, klicka HÄR! 


Terry's Song är ett skimmerlack vars färg jag inte riktigt kan beskriva. I flaskan och vid första anblick på nageln ser den vinröd/rostbrun ut, men under dygnet jag bar det lyckades jag även urskilja lila och rosa nyanser. Så jag vill nog kalla den duokrom! Riktigt läcker i alla fall, en mycket stilig färg. Kanske inte förstahandsvalet så här på sommaren, men vacker för det! Två lager täcker och den torkar fort. Bara bra egenskaper alltså! 

Formula: 9 av 10
Färg: 6 av 10



2 kommentarer:

Lackert sa...

Så bärig och fin färg

Helena / Lacky Corner sa...

Aldrig hört talas om märket innan, men den här färgen tokgillar jag.