tisdag 17 juni 2014

Viva la Diva - Big Bang

I höstas köpte jag tre lack ur Viva la Divas höstkollektion Stairway to Heaven, Två har jag redan visat, men det tredje har glömts bort sedan dess. Jag hittade det i helgen och passade på att swatcha det över det röda skimmerlacket jag redan hade på naglarna. Tyvärr försvann de röda glittren lite grann, kanske Big Bang gör sig bättre över en annan färg?


Tyvärr är det en klar bas i den här flaskan, det var lite synd. Systerlacken i kollektionen har gått att lägga på egen hand, men det går inte med Big Bang. Däremot gillar jag att glittren ser lite "trasiga" ut, det gör det lite mer rockigt. En trevligt effektlack, men inte mer än så tyvärr. Två lager ovanpå rött som torkade hyfsat fort. 

Formula: 8 av10
Färg: 4 av 10



3 kommentarer:

Nailtastic sa...

Jag tycker det ser rätt häftigt ut på dina bilder, men visst, de röda glittren kanske skulle synas bättre mot t.ex en svart bas.:-)

Kristallkrona sa...

prova mot vitt.... (är en sucker med glitter mot vitt) xD

Emma P sa...

Det ser rätt coolt ut, trots att det röda försvinner lite...