måndag 23 september 2013

Emily de Molly - Regal Beginnings

Så var helgen över. För min del har den bestått av goa familjestunder, datorspel och bugg. Inget fel på variationen där i alla fall. Mycket trevligt! Men nu är det alltså måndag, och den är så klart blå. Hos Tove finns fler blå manikyrer! Mitt bidrag är dock lite tveksamt, eftersom det är mest lila, men vi får se om Tove godkänner det. Det finns ju i alla fall blått glitter i detta lack :)


Regal Beginnings har en lila bas och massor av hexagonglitter i olika storlekar i färgerna guld, blått och svart. Väldigt snyggt tycker jag! Det var lätt att få upp glittret ur flaskan, man fick till och med lite för mycket ibland. Skönt att slippa fiska! Jag är mycket nöjd med detta lack. Kanske att formulan var i tjockaste lagret, för det vallade sig gärna i glitterklumpar. Lite duttande rådde dock bot på saken. 
Jag köpte Regal Beginnings hos Norway Nails, och är sugen på att köpa fler EdM. Jag brukar inte köpa indielack så ofta, just för att jag tycker att de är lite dyra. Men EdM har väldigt vackra lack! 

Formula: 8 av 10 
Färg: 8 av 10




1 kommentar:

Sminkhörnan sa...

Riktigt fint, gillar kombinationen av guld, svar och klarblått glitter. Riktigt snyggt!