fredag 27 september 2013

Holofredag: OPI DS - Desire

Stress stress stress! Försov mig i morse och vaknade en timme efter klockan skulle ha ringt. Så nu får jag kasta ut det här inlägget innan jag flänger i väg på cykeln till tåget.
Jag tänkte visa det vackra Desire från OPI Designer Series. Jag vet inte så mycket mer om denna flaska (hinner inte googla information nu...) men jag hittade den på rea på Fyndiq för 99 kr. De brukar ju vara väldigt dyra, så det var det värt tycker jag!


Jag vet inte vad man kallar den här färgen. Ljusbrun? Beige? Vacker som sjutton är den i alla fall! Holoeffekten syns tydligt, med massor av fina regnbågar i solen. Jag tycker ju att hololack lätt blir tråkiga inomhus, men den här var ändå helt okej även i skugga. Sofistikerad och vacker. Trivdes kanon i denna! Formulan var bra, lite tunn bara. På första lagret (av tre) ville den gärna valla sig längs kanterna. Annars är jag mycket nöjd :) Den passar ju dessutom utmärkt på Skimmerskuggans Holofredag!

Fomrula: 7 av 10
Färg: 8 av 10




5 kommentarer:

Lela sa...

99 kronor får verkligen anses som ett fynd:) Du var inte den enda som försov dig imorse, vaknade en halvtimme innan familjen skulle vara duschade och påklädda för att åka. Det gick men det var på håret!

Kerstin sa...

Åh så vackert! Spännande färg!

Gelic sa...

Fint var det minsann!

Emma P sa...

Absolut värt, detta måste ju vara ett av de äldre ganska dyra med tanke på hur fin holoeffekten är, verkligen snyggt!

Nailtastic sa...

Jobbig start på dagen, hatar att försova mig! Men lacket är väldigt fint. :-)