torsdag 26 september 2013

Ruby Kisses - Purplelicious

Mycket gamla lack på bloggen nu, men jag tycker att det är viktigt att de inte glöms bort. Den här flaskan har många år på nacken men har en kär plats i min samling. Alla bokstäver på framsidan är avskavda sedan länge, men den kommer från märket Ruby Kisses som fanns på Coop förut. Vet inte hur det är nu dock.


Vampig och glansig mörk lila. Jag är svag för dessa glansiga lack, som får naglarna att se större ut! Tyvärr är inte hållbarheten det bästa, den chippar lätt. Men för mig gör inte det någonting eftersom jag bär mina lack i max 1 dag. Visst är den fin?! Formulan är okej, något skir. Kan vara knepigt att få lagren att gå ihop, vilket syns på bilderna. Behövde tre lager för full täckning. 

Formula: 6 av 10
Färg: 8 av 10



Inga kommentarer: