onsdag 20 november 2013

China Glaze - Running in Circles

Tjohoo! Äntligen ett China Glaze som inte är megarinnig! Vilken fröjd att lacka med ett lack som inte vill smita ner i nagelbanden! Jag älskar ju China Glaze för deras underbara färger och kollektioner, men börjar bli smått galen på att nästan alla lack jag testat från dem ska vara så förbenat rinniga. Men nu har jag hittat ett undantag, som dessutom får deltaga på Grön Onsdag. 


Running in Circles är (förutom utomordentlig formula) ett toppenfint glitterlack i den allra finaste grön. Faktiskt en av min kära mammas favoritlack! Jag förstår henne nu när jag äntligen fick tummen ur och testade det själv. Det är verkligen vackert! Glansigt, glittrigt och underbart grön. Jag måste nog köpa en backup tror jag, för det här vill jag ha i min ägo för evigt! Hade det inte varit för att det krävdes 3 lager hade den varit fullpott. 

Formula: 8 av 10
Färg: 10 av 10 



7 kommentarer:

Unknown sa...

Jaaa detta är så läckert!!
Ett lack att bli glad till :)

Alexandra sa...

Himla fint :)! Måste verkligen köpa detta snart.

Ann-Sofie/Colour it sa...

Det här är ju bara sååååå vackert!! :-)

Gelic sa...

Jättefin färg och jag har den inte ens, borde jag ju ändra på..

Jag har faktiskt inget emot CG's formula men ett tips om ett lack är för rinnigt så kan man låta korken vara öppen ett tag/några timmar(dvs penseln i men inte åtskruvat alls) och då blir det tjockare. Om man nu skulle glömma den öppen för länge så kan man ju tunna i efterhand. :P

Karin // Vacker och Underbar sa...

Vad fint! =)

Nailtastic sa...

Jag är tokig i denna! Älskar det!

Lackert sa...

Jätte fint och perfekt lackat :)