lördag 2 november 2013

E.l.f - Party Purple

Lördag och den är som vanligt Sparkly enligt Amelia. Mitt bidrag är väl inte det glittrigaste i samlingen, men visst glittrar det! Ett riktigt partylack, precis som namnet säger. Jag köpte detta på rea för 1 £ på E.l.fs hemsida, och det var det definitivt värt!


Mörklila med tätpackat microglitter i silver och guld. Riktigt tjusigt, även om jag har några andra lack som påminner om det. Dock är ju jag väldigt svag för lila, så jag får inte nog av den här nyansen. Två något rinniga lager för täckning och halvseg torktid. Med Seche blev det dock torrt fort och hade en vacker glans. 

Formula: 5 av 10
Färg: 7 av 10



4 kommentarer:

Nailtastic sa...

Det känns lite som ett mellanlack. Fint, men inte fantastiskt.

Lackert sa...

Snyggt , älskar ju lila

Ann-Sofie/Colour it sa...

Det här var ju bara sååå läckert! :-)

Amelia sa...

Tycker det ser ut som ett fint höst-lack! ^^ Kul att du var med! :D