måndag 25 november 2013

Scratch Nails - Turquoise

Ny vecka, nya tag och ny Blå Måndag. Mitt bidrag den här veckan är definitivt turkos, men den faller ändå under blå-kategorin tycker jag, så jag hoppas den godkänns. Det är ytterligare ett blogsaleköp faktiskt och även min allra första lackning med Scratch Nails!


I mina ögon en väldigt härlig färg, även om bilderna gör det aningens mer grönt än vad det är i verkligheten. Lagom lysande och riktigt uppiggande. Formulan var helt okej, tre lager och hyfsad torktid. Penseln var lite sladdrig, men annars bra. Jag tycker Scratch Nails är alldeles för dyra i butik (ca 120 kr) men om jag kanske kan byta till mig fler, eller köpa begagnat provar jag gärna igen! 

Formula: 5 av 10
Färg: 7 av 10



5 kommentarer:

Ann-Sofie/Colour it sa...

Väldigt fin nyans. :-)

Emma sa...

Ja det är nog så att det är förmånga temadagar nu :( men jag vill ju inte ge uipp min, men ska testa lite andra saker och se om det lockar, du får gärna vara med framöver :)

Snyggt blått lack!

Nailtastic sa...

Fint, det får mig att längta till sommaren!

Lackert sa...

Ahh vilken härlig färg

Lela sa...

Aldrig testat Scratchm dels håller jag med dig att de är lite för dyra i butik och sedan har jag inte hittat någon som tilltalar mig tillräckligt för att jag ska överväga köp.