lördag 23 november 2013

Depend - #4000

När jag var i Stockholm förra veckan gick jag i vanlig ordning in på PUB och deras Kicks. Där hittade jag en glitter-kollektion från Depend som jag inte sett förut. Jag köpte ett fem-pack för 99 kr som innehöll 5 galet glittriga lack i alla olika färger! Nu när jag googlar och försöker hitta vilken kollektion det var så hittar jag ingen info alls? Är det någon mer än jag som sett dessa lack?


Först ut att testas blev flaskan med nummer 4000. Ett flerfärgat glitterlack i klar bas. Typ alla färger i världen finns i det här lacket! Jag ville testa det utan underkläder, och fast nageln lyser igenom ganska mycket tycker jag det blev riktigt snyggt! Och det glittrade verkligen fint :) Två flödiga lager (något kladdiga) och okej torktid. Och som vanligt är jag med på Sparkly Saturday! 

Formula: 6 av 10
Färg: 7 av 10



1 kommentar:

Amelia sa...

Jag har sett kollektionen på kicks men försökte också hita den på nätet nu men hittar inget! :O
Kul att du var med igen! :D