onsdag 28 maj 2014

IsaDora - Pistacchio

Idag kan jag tyvärr inte delta i United in Grey som jag hade önskat. Jag har tyvärr inte hunnit förbereda tillräckligt med grå manikyrer, men i morgon är ordningen återställd. Klicka in på Helenas blogg för att se de som deltar idag istället! Själv bryter jag av det grå idag med en grön goding och passar på att vara med på Grön Onsdag istället.


Pistacchio från IsaDora är en ljusgrön kräm som verkligen passar fint på sommaren. Den drar lite mot turkos i vissa ljus. Jag får inte riktigt nog av dessa nyanser så här mot sommarmånaderna! Speciellt inte de här lacken som får händerna att se bruna och fina ut. Två lager täcker och torktiden är helt okej. Formulan var något strimmig men jämnade ut sig under Seche. 

Formula: 6 av 10
Färg: 7 av 10



2 kommentarer:

Karin // Vacker och Underbar sa...

Jättefin nyans!

Lackert sa...

En jätte härlig och somrig nyans