torsdag 15 maj 2014

Kubiss - Shade No. 66

Idag styr vi kosan mot Halland och hälsar på min pappa igen! Jag har förberett lite inlägg, så bloggen rullar på medan jag leker med dvärggetterna. Det ska bli skönt med några dagar på landet, även om det brukar vara förödande för mina naglar... Men det är det värt!


Jag tycker att det är hög tid att visa ett av Kubiss-lacken jag köpte för några veckor sedan. Rosa krämen No. 66 fick testas först, passande till Emmas Pink Thursday. Jag tamjar hennes temadag alldeles för sällan, måste försöka skärpa mig där. Gillar ju att bära rosa. Den här nyansen gillade jag inte riktigt först, men efter några timmar började jag trivas i den. Gammelrosa fast ändå lite knallig. Dessutom var Kubiss riktigt trevligt att lacka med, två lager, snabb torktid och bra borste. Har inget alls att klaga på faktiskt, kanske att korken är lite klumpig. 

Formula: 9 av 10
Färg: 5 av 10


2 kommentarer:

Nailtastic sa...

Galet fin färg! Hoppas du har några sköna lediga dagar!

Emma sa...

Kul att du var med igår :)
och tack för att du tyckte lacket klädde mig :)