söndag 11 maj 2014

Wild & Mild - Holy Sky

Det är med tungt hjärta jag måste avstå NailArt Sunday idag. Jag har försökt att avsätta tid för lite nailart men det har helt enkelt inte gått den här veckan tråkigt nog. Men besök LeLack ändå och kika in de andra deltagarnas manikyrer!
Istället kommer jag visa ett av de lack min sambo köpte åt mig i Tallinn. En fantastiskt silvervit skönhet som är helt unik i min samling.


Vid första anblicken på flaskan tilltalade den mig inte så mycket. Men efter tre lättlackade (kanske något tröga) lager var jag helt betagen! Vilken underbar färg! Så himla fräscht! Den skimrar försiktigt i pärlemor och gnistrar riktigt snyggt i solen. Jag är mycket nöjd med mitt första möte med Wild & Mild, det ska bli kul att testa de andra också!

Formula: 7 av 10
Färg: 8 av 10



2 kommentarer:

Gelic sa...

Fräsch färg, och imponerande att den täckte så snabbt. Såna här brukar ju annars vara superskira a la 5 lager minst.

Gelic sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.