onsdag 21 maj 2014

La Femme Beauty - Emerald

Tiden springer verkligen i väg, det är redan Grön Onsdag hos Karin igen. Karin skriver så söta deltagarlistor varje vecka, vilket gör det till en av favoriterna bland temadagar! Att onsdagar är gröna är självklart för mig vid det här laget. Den här veckan tänkte jag att ett budgetlack skulle få lite uppmärksamhet. Jag köper La Femme Beautys lack på City Gross, 3 st för 49 kr. Det är varierande kvalitet på dem, men för det priset är det okej tycker jag.


Emerald är en skir historia som kräver sina lager men blir riktigt tjusigt i slutändan. Fyra lager slutade det på, men är man allergisk mot VNL kanske ett till hade behövts. Lite rinnig var den också. Smaragdgrön med diskret skimmer. Inte alls så pjåkigt faktiskt, jag trivdes bra i färgen! 

Formula: 5 av 10
Färg: 6 av 10