fredag 2 maj 2014

Oopsie Daisies - Winters

Mitt i Valborgsfirandet i onsdags drog världens snöoväder in över Uppsala. Det var mer snö är vad jag sett på hela vintern! Lite drygt var det väl sådär på valborgsmässoafton, men samtidigt mysigt. Vi grillade korv över vår lilla majbrasa och höll oss varma ändå. Men nu när vintern gjorde lite comeback passar väl ett lack med namnet Winters alldeles ypperligt?


Winters har en vit jellybas med färgglada hexar i. Grön, blå och lila är färgerna jag kunde urskilja mest. Förutom att basen är vit, tycker jag inte att det är så mycket vintrigt över lacket, snarare påsk? Eller vad tycker ni? Trevligt att ha på naglarna är det i alla fall. Inte så roligt som jag trodde att det skulle vara, men fint. Tre lager behövs för täckning och det var helt okej att lacka med. 

Formula: 6 av 10
Färg: 5 av 10



4 kommentarer:

Ann-Sofie/Colour it sa...

Ja usch och fy för aprilvädret, hoppas vi slipper snön nu.
Härligt lack du visar, jag gillar det. :-)

Lottsky sa...

Riktigt kul och snyggt lack! Snöade här i Stockholm igår morse men det låg inte kvar. Isande vindar dock...

Nailtastic sa...

Grönt och blått tillsammans är en av mina favoritkombos, glittret ser fantastiskt ut mot den vita basen.

Gelic sa...

wow, det här lacket ser ju superfint ut! :D Ett sånt lack som jag skulle kunna bära året om :D