torsdag 1 maj 2014

Lite nytt till samlingen

Äntligen har vår ÖoB tagit in Kubiss! Jag som har en förkärlek till att hitta billiga lack med bra egenskaper har länge saknat Kubiss, men som sagt så finns de i Uppsala nu. 3 flaskor för 39 kr får man, inte illa! Jag plockade på mig tre stycken för testning och funkar de bra kommer jag nog köpa varenda färg som fanns, haha.


Rosa No 66, gröna 63 och rödskimriga 35 fick följa med hem. 

För några veckor sedan nådde även några trevliga blogsale-köp hem till mig! Jag har ju svårt att låta bli KBShimmers lack när jag hittar dem till bra pris... De har verkligen udda och spännande färgkombinationer på sina lack! 


Band Geek och Don't Teal Anyone ska bli superspännande
att testa! Tycker speciellt Band Geek ser intressant ut.

5 kommentarer:

Nailtastic sa...

Bank Geek ser otroligt vackert ut!

Jenny sa...

Fick nästan lite andnöd av Band geek där...

Ann-Sofie/Colour it sa...

Åhh såå fina lack. Nu har du mycket fint att visa upp...;-)

Gelic sa...

Vad mycket kul du hittat! Jag gillar Kubiss och har flera flaskor. Just Kubiss 63 är helt underbart fint, jag har visat det dels själv men även i flera nail arts på bloggen :D Ska bli spännande att se om de andra två är bra också. Bra pris på dem också, ibland har jag sett dem för 29kr st.. och på gekås kostade de 10kr st så det pris du hittade dem för var ändå bra!

Little Miss Nailpolish sa...

Alltid kul med nytt! Speciellt när det är billigt :D