onsdag 5 februari 2014

IsaDora - In the Army

Många har nog gjort fina fynd på Kicks rea nu. De säljer ut massor av lack till halva priset, däribland IsaDora. Jag plockade åt mig några stycken och en av dem blev mörkgröna In the Army. Jag har ingen aning om hur gammalt lacket är och jag orkar inte googla heller. Men fint är det, och självklart får det vara med på Karins Gröna Onsdag. 


Armegrön i alla ära, men jag tycker att den är mer olivgrön fast åt det mörkare hållet. Mörkgröna lack brukar få min hudton att se gul ut, men den här funkade. Nu fick jag mersmak och vill köpa fler lack i den här nyansen! Stilig färg som kommer funka på jobbet. Lättlackad med IsaDoras breda borste och två lager. Något seg torktid dock. 

Formula: 8 av 10
Färg: 8 av 10



3 kommentarer:

Claudia C. sa...

What cute nail polish color :)

Karin // Vacker och Underbar sa...

Lite mörkt kanske, men fin nyans!

Emma P sa...

Ser riktigt fint ut. Men ja, kanske lite mörkt. Tror det är ett sånt lack man måste tala om för folk vad man har för färg på naglarna med, det känns alltid lite försmädligt tycker jag...