torsdag 15 augusti 2013

HM - Jungle Me

HM har ju faktiskt bättre kvalité på sina nagellack än på sina kläder, eller vad säger ni? ;) Det enda jag inte gillar deras konstiga korkar? De säljer ju lack i massor av olika flaskor, men nästan alla har korkar i storlek superstor och klumpig. Men de är ju billiga, så jag kan leva med det.


På bilderna ser ni inget mindre än min mammas naglar! Hon kommer ofta till "Salong Sanna" och får naglarna fixade :) Hennes naglar pryddes här av HM Jungle Me som är ett gräsgrönt krämlack med pyttelite mikroglitter i. Om man nu kan kalla det glitter. Det syntes mycket mer i flaskan än på nageln. Men fint är det! Mamma stormtrivdes i detta, och det höll sig i flera dagar faktiskt. Minns dock inte exakt antal lager, men jag tror det är tre. Formulan är också bra, likaså torktiden. Helt klart värt de 20 kr jag betalade för det! 

Formula: 8 av 10
Färg: 6 av 10

Inga kommentarer: