söndag 18 augusti 2013

IsaDora - Turquoise Crush

Textur-lack, eller sandlack som jag hellre kallar dem, vet jag inte riktigt vad jag tycker om... De som är glittriga i starka färger är superfina enligt min åsikt, men de som är utan glitter ser mer ut som... ja, bajs, haha. Ursäkta ordvalet, men de gör sig verkligen inte på mina naglar. Jobbiga att ta bort är de också...


Däremot kunde jag inte låta bli några av lacken i IsaDoras kollektion Sugar Crush! De har underbara färger och sprakande glitter! Av de jag har testat är Turquoise Crush min stora favorit. När jag såg att solen kom fram idag skyndade jag mig att lacka om! Lagom tills jag var klar hade solen gått i moln... Typiskt, men jag fick hyfsade bilder ändå. Lite suddiga på en del ställen, men kameran hade lite svårt att hitta fokus när det glittrar så mycket.
Formulan är underbar, som de brukar vara på sandlack. Torktiden lika så! Jag har två lager på bilderna, och SV på alla naglar utom ringfingret.

Formula: 10 av 10
Färg: 8 av 10



2 kommentarer:

Elin/Nailmanic sa...

Det här är verkligen jättefint! Jag har inte ett enda av Sugar Crush-lacken men jag blir mer och mer sugen på dem.

Camilla sa...

SugarCrush-lacken är jättefina tycker jag, med glittret i texturen.