onsdag 14 augusti 2013

OPI - Hands off my Kielbasa!

Här kommer ett lack från Euro Centrale-kollektionen som har väldigt delade omdömen! Jag har läst massor av reviews om det, och de flesta verkar inte gilla den här färgen alls. Jag kan hålla med om att det är en knasig färg som lätt skär sig med hudfärgen på händerna, men samtidigt verkar den tilltala många. Min syster älskar den, och likaså mina kollegor när jag bar det på jobbet. Hur är då min åsikt?


I love it! Hands off my Kielbasa! passar väldigt bra till min hudton, och då är jag inte mycket för liknande lack alls, då jag tycker att de "försvinner" lite. Alltså, jag vet inte ens hur man beskriver färgen? Tan/rostbrun skulle jag nog säga. Den skimrar lite och har en fantastisk glans i sig, även utan topplack (på mina bilder är det dock SV.) Jag är inte störtförälskad kanske, men jag kommer definitivt bära HOMK i höst :)
Formulan är megabra, precis som OPI ska vara tycker jag! Likaså torktiden, mycket bra. Två lager på bilderna, utom på ringfingret som jag stötte i, och fick fixa med ett extra lager.

Formula: 9 av 10
Färg: 7 av 10



Inga kommentarer: