lördag 12 oktober 2013

Color Club- Wish upon a Rock-Star

Partylördag! Ikväll ska jag ut med tjejerna och göra stan osäker. Tyvärr är inte detta NOTD, även om den skulle passa bra på en utekväll :) Nej denna manikyr är från en dag när jag swatchade järnet, och även den första gången jag fotograferar högerhanden! Äntligen har naglarna vuxit ut tillräckligt att de gör sig på foton!


Wish upon a Rock-Star är ett underbart glitterlack i klar bas. Småglitter tillsammans med hexagoner i olika storlekar i massor av olika höstiga färger. Grön, rött, rosa, silver och blått har jag lyckats urskilja, men man ser nya färger hela tiden. Jag tycker att det gjorde sig väldigt fint över gröna Nordic Cap NP08! Ett lager WUARS och väldigt bra torktid för att vara glitter. Mycket nöjd! Jag tänkte passa på att delta i Sparkly Saturday hos Glossy Nailpolish också. 

Formula: 8 av 10
Färg: 8 av 10



4 kommentarer:

Emma P sa...

Riktigt snyggt, jag älskar såna här glitterlack men många roliga färger...

Alexandra sa...

Jag har lite svårt för såna här glitterlack men gillar att du har lagt det över grönt!

Amelia sa...

Ser verkligen spännande ut! :D Kanske ska ta och skaffa mig ett multifärgat glitter, något sådant har jag nog inte :)

Ann-Sofie/Colour it sa...

Läcker mix verkligen! :-)