onsdag 9 oktober 2013

Grön Onsdag: Color Club - Perfect Mol-ten

Åååh nu är jag lite kär. Vilket härligt lack! Det kommer från Color Clubs kollektion Foiled som jag tror släpptes 2011. Metalliskt, skimrande och med en fantastisk formula!


Ljusgrönt med foilfinish. Det gnistrar metalliskt och fångar ljus från alla möjliga håll. Mycket finare i verkligheten än på bilderna. Det var konstigt ljus ute när jag fotade, dimmigt och suddigt. Ni får tro på mig helt enkelt!
Dessutom var formulan heeeelt fantastiskt! Det täcker på ett lager, men jag var oförsiktig så det fick bli två. Att det är lite märken på bilderna är helt och hållet mitt fel, och inte lackets. Det gled på så fint och torkade snabbt. Ett underbart lack som alla borde äga! Det kvalar dessutom in på Karins Gröna Onsdag! 

Formula: 10 ++++ av 10
Färg: 8 av 10



4 kommentarer:

Gelic sa...

Denna kanske funkar fint att stämpla med kom jag på! :)

Ann-Sofie/Colour it sa...

Sååå fint på dina naglar. :-)

Nailtastic sa...

Nja, jag känner mig inte övertygad tyvärr. Färgen är lite för blek.

Karin // Vacker och Underbar sa...

Fin nyans!