tisdag 8 oktober 2013

Spetsinspirerad NailArt

För några veckor sedan hade LeLack spets som tema till NailArt Sunday. Mitt bidrag tycker jag var rätt tråkigt, men nu har jag lyckats bättre! Jag blev inspirerad av de som deltog den dagen och det var ju faktiskt inte så svårt som jag trodde. 



Lite bättre, eller hur? Tycker det blev himla tjusigt, utom ringfingret som blev lite vriden. Men det är en väldigt rolig teknik, och går ju att variera i oändlighet! Vad tycker ni? 


Nordic Cap - NP13
Depend - #355
Essie - Maximillan Strasse Her
Dottingtool

5 kommentarer:

Gelic sa...

Supersnyggt ju! :D

Emma sa...

Jag vill se We will Rock You :)
haha å jag som nyss gjorde en liknande award och hade jättesvårt att göra utmanings frågor, får se om jag gör en till ) men tack för tanken!

Emma P sa...

Jag tycker att det här blev suveränt snyggt, bra jobbat!

Ann-Sofie/Colour it sa...

Sååå snyggt, spets är ju så fint på naglarna. :-)

Camilla sa...

Verkligen tjusigt!