lördag 26 oktober 2013

HM - Mad Confetti

Även små, små reaflaskor från HM är värda att synas i bloggar, eller hur? Den här köpte jag när jag var ute efter ett färgglatt glitter till en billig peng. Volymen är på futtiga 3,2 ml men den fyller ju i alla fall sitt syfte. Och 10 kr är inget att gräma sig för ;)


Hexagonglitter i en klar bas i massor av olika färger. Silver, lila, rosa, blå och turkos är några av dem jag lyckats urskilja. Guld också. Visst blev det läckert ovanpå svart? Jag är väldigt nöjd faktiskt, även om jag inte blir så där varm i hjärtat som man blir av ett riktigt spännande lack. Men jag trivdes bra i denna manikyr, och kommer använda den till sista droppen. Dessutom behövdes inte så mycket duttande, och bara ett lager! Med detta glitter på naglarna är jag såklart med på Sparkly Saturday också! 

Formula: 8 av 10 
Färg: 6 av 10



4 kommentarer:

Ann-Sofie/Colour it sa...

Åhhh det här var ju bara sååå vackert! Så snyggt med den svarta botten till glittret. :-)

Sanna sa...

Snyggt!

Lackert sa...

Snyggt, jäklar vad det glittrar :)

Amelia sa...

Wow detta var ju supersnyggt! :D Kul att du är med! ^^