lördag 25 januari 2014

5 Lack 14 Manikyrer: OPI - My Favorite Ornament

Sista lacket i temat att visas på egen hand! Från och med i morgon kommer resten av temat bestå av nailarts i alla former, äntligen! Många är redan klara, inspirationen har verkligen flödat senaste tiden. Det är ett väldigt roligt tema, lagom utmanande! Idag passar jag på att delta på Sparkly Saturday också, för det här är verkligen ett sprakande lack.


Guldglittrigt från OPI:s julkollektion förra året. Väldigt tätpackat och lätt att få opakt. Dock ganska rinnigt, man får vara noga med att hålla koll på penseln annars droppar det gärna. Himla snyggt vinterlack måste jag säga, det passar verkligen till snön och kylan. Jag har två lager på bilderna och två flödiga lager Seche. Det slukar överlack nämligen om man vill ha det helt slätt. Kanon att använda i nailart, det kommer ni få se följande vecka! 

Formula: 6 av 10
Färg: 8 av 10



3 kommentarer:

Ann-Sofie/Colour it sa...

Vackert! :-)

Amelia sa...

Verkligen ett snyggt lack dedär! :) Fick inte upp mitt inlägg förens nu, men la till dig i listan direkt! :)

Helena / Lacky Corner sa...

Inget lack jag skulle bära på egen hand, men jag ser hur du tänkte när du valde det här till temat. Kan bli kanonmycket fina kombinationer med detta.