onsdag 8 januari 2014

Billiga Veckan: Gina Tricot - Blue Bug

Idag slår jag på stort och deltar på LeLacks Billiga Vecka, och Karins Gröna Onsdag! Två flugor i en smäll. Fast rubriken hintar om ett blått lack tror jag att de flesta håller med mig om att det är mer grönt. Dessutom kan det vara Gina Tricots mest kända lack, och kanske även det snyggaste! Jag pratar såklart om duokroma Blue Bug.


Bilderna är tagna dagen efter lackningen, därav chippet på ringfingret. Grönblå/guldgrönt med metallisk formula, kanske lite foil till och med. Riktigt lysande och mycket snyggt. Lätt att älska. I vissa vinklar blir det lite blåare, men jag har svårt att fånga det på bild. Visst tänker man lite på färger som en blank skalbagge ger ifrån sig, det är säkert därifrån den fått sitt namn. Mycket lättlackad, men jag upplevde torktiden som seg. Två lager räckte dock. Blue Bug blir din för endast 39,50 kr eller 3 st för 99 kr.

Formula: 8 av 
Färg: 8 av 10



5 kommentarer:

Lela sa...

GT har ganska många snygga lack men detta tar priset i alla kategorier:)

makeupbyblowfish sa...

Gina Tricot har verkligen många fina lack! Jag har dock väldigt svårt för duokroma..

Karin // Vacker och Underbar sa...

Så himla supersnyggt!

Lackert sa...

Älskar detta lacket, det är så jäkla snyggt...helt perfekt :)

Sandra sa...

Jättefin färg! =)

Är nu nagellacksfreak, kolla in våra lack på www.beautybysarmay.se. Vi är auktoriserade återförsäljare av MeMeMe Cosmetics.