tisdag 28 januari 2014

5 Lack 14 Manikyrer: Stora prickar

När man använder en simpel knappnål som verktyg får man riktigt stora, härliga prickar! Jag gillar det verkligen. Det är lite småttigt att hålla i, men med lite tålamod kommer man långt. Jag har några dottingtools, men ingen som ger så stora prickar som min trogna knappnål.



Jag gillar verkligen färgkombon i den här manikyren! Grunden ser nästan svart ut, men det är faktiskt Zoya - Anja. Kontrasten mellan den och Blue my Mind samt My Favorite Ornament kom verkligen till sin rätt. Att lägga prickar som överlappar varandra ger en härlig effekt om du frågar mig, och nageln får nästan lite 3D-känsla!

4 kommentarer:

Ann-Sofie/Colour it sa...

Härligt stora prickar i snygga färger. :-)

Lela sa...

Blue my mind lyste upp hela naglarna:)

Lackert sa...

Håller med dom andra, super snygg manikyr

ami sa...

De blev jätte fina. Diggar dem!