onsdag 15 januari 2014

OPI - Thanks a Windmillion

Thanks a Windmillion är ett sånt där lack som jag lagt i varukorgen säkert fem gånger när jag shoppat på nätet, men alltid klickat bort innan betalning. Det har lockat, men inte tillräckligt liksom. Men när jag såg det på Lindas blogsale kunde jag inte låta bli, och det blev mitt. Det kom med OPIs kollektion Holland 2012, vilket man nästan kan höra på namnet. Holland är ju känt för sina windmills :)


I flaskan ser det ganska tråkigt ut, men lever upp lite på naglarna. En dammig ljusgrön med aningen mint. Lite fattigt på glans, men det råder säkert Seche bot på. Jag har dock inget överlack på bilderna. Två lager som gled på fint som OPI brukar göra när formulan är som bäst. Torktiden var också bra. Jag trivdes bättre än väntat i det här lacket så jag är glad att jag äntligen köpte det. Och glöm förresten inte att besöka Karin denna gröna onsdag! 

Formula: 9 av 10 
Färg: 7 av 10



4 kommentarer:

Helena / Lacky Corner sa...

Gillar den här lite dammiga gröna väldigt mycket!

Karin // Vacker och Underbar sa...

Gillar verkligen den här nyansen!

Nailtastic sa...

Jag tycker det är en fin grön, väldigt lugn i nyansen, perfekt att bryta av med när man burit något skrikigt. :-)

Anonym sa...

Tycker också att det är en väldigt fin färg.