tisdag 4 mars 2014

HM - Play it Coral

Jag hittade gamla foton på ett HM-lack i arkivet som jag glömt bort. Inga anteckningar hittade jag dock, men jag tror mig minnas ganska bra när jag bar detta. Jag trivdes jättebra i färgen kommer jag ihåg, men störde mig på att det inte riktigt ville härda.


Jättemysig färg, men den är ljusare IRL än vad mina bilder vill visa. Ganska skir, men lättlackad. Jag tror jag har tre flödiga lager på bilderna som inte riktigt ville härda. Ytan torkade fort, men efter någon timme när jag skulle vika tvätt såg flera naglar ut som dragspel... Så ingen höjdare med andra ord. 

Formula: 4 av 10
Färg: 6 av 10



4 kommentarer:

Ann-Sofie/Colour it sa...

En färg man bli glad av. :-)

Gelic sa...

Trist med lack som vägrar härda, dock så passade du fint i färgen.

Lela sa...

Snyggt lack framåt sommaren med tunna klänningar och bara ben.

Nailtastic sa...

Sött!