fredag 21 mars 2014

L.A Girl - Dazzling Pink

Det är inte så ofta jag har hololack i arkivet, men idag lyckas jag tajma Kerstins Holofredag! Lacket är inget mindre än ett fynd från Helenas blogsale och en riktig goding om ni frågar mig. Det kommer från L.A Girls 3D Effects-kollektion och är det första jag testar därifrån.


Tunn rosa bas med massor av prismatisk glitter. Jag chansade inte med att få det opakt på egen hand, utan grundade med en rosa krämlack först. Över det lade jag två lager Dazzling Pink som torkade överraskande fort. Holoeffekten är jättefin och ger lacket massor av djup, men inga regnbågar. Däremot glittrar det i regnbågens alla färger! Väldigt snyggt och en mycket trevlig rosa, även om den kanske är lite för flickig för min smak. 

Formula: 8 av 10
Färg: 6 av 10



2 kommentarer:

Lackert sa...

Snyggt! Alla lacken från L.A Girls 3D Effects kollektionen verkar ju vara super snygga men jag har inte ett enda

Kerstin sa...

Fin och pigg färg!