söndag 16 mars 2014

NailArt Sunday - Fransk Manikyr

Det var ju faktiskt inte så länge sedan jag visade en fransk på bloggen, men en till gör väl inget. Jag älskar franska naglar! Det är det som är temat på veckans NailArt Sunday och då är det den lagen som gäller ;) Snyggast tycker jag de är med den traditionella vita kanten, i alla fall på mig själv. Men de går ju att variera i oändlighet! Jag har valt en traditionell med en liten guldrand intill det vita.



Superlätt och supersnyggt. Folk på jobbet ville nästan betala mig för att jag skulle göra likadant på dem, fast jag försökte förklara hur lätt det är om man bara har lite tålamod och stripingtejp... Men det är ju alltid kul när det uppskattas av andra! 

8 kommentarer:

Lottsky sa...

Jättesnyggt! Den lilla glitterranden höjer och skruvar till det en snäpp till! :)

Helena / Lacky Corner sa...

Lagom mycket bling. Fint!

annkicki sa...

Fiiint!!!

Gelic sa...

Snyggt! :D

Lela sa...

Snyggt, jag är inte så förtjust i kritvita tippar men med en glitterrand som lättar upp det lite är det toppen:)

My Nail Polish Online sa...

Väldigt fint med silverkanten :)

Emelie sa...

Åh det där var jättefint, stilren men väldigt effektfullt :)

Lackert sa...

Väldigt fint med guldkanten till :)