söndag 2 mars 2014

NailArt Sunday - Flower Power

Man har mindre smarta dagar ibland. Jag brukar skylla dessa dagar på min hårfärg. "Idag hade jag en blond dag" liksom. I fredags när jag tänkte göra veckans NailArt Sunday-bidrag kollade jag upp temat på LeLacks blogg och läste Flower Power. "Kul tema" tänkte jag och gjorde våriga blommor på naglarna. 
Långt senare kom jag att tänka på 70-talets hippiestil som brukar kallas för Flower Power... Det är ju säkert det Angelica menade. Men men, gjort är gjort. Jag hann inte göra om, så här får ni mina vårblommor. En liten misstolkning sker så lätt ;) 


12 kommentarer:

annkicki sa...

Dom var hur som helst ursnygga.
Jag har ju också bara blommor idag.

Helena / Lacky Corner sa...

Hur fina blommor som helst ju!

Michaela/Nagelfager sa...

Verkligen fina blommor!

Ann-Sofie/Colour it sa...

Såååå himla fint!! :-)

Susanne sa...

Nja, det fanns nog alla möjliga blommor så de här kan visst passa in. Väldigt söta är de också! :)

Gelic sa...

Världens sötaste vårblommor dessutom! Sen tycker jag inte man behöver nitiskt följa temorna heller, känns mer som en inspiration som man får tolka som man vill :D

Zara TracesOfPolish sa...

Vilken söt misstolkning! Jättefina blommor och älskar den ljusblå basen!

Little Miss Nailpolish sa...

Tolkningen brukar vara väldigt vid så du har absolut inte gjort en misstolkning! Jättesöt manikyr! <3

Lela sa...

Min tanke låg mer åt 70-talets flower power när jag valde temat men eftersom jag inte specificerat det så gjorde du helt rätt i att välja en annan tolkning. Fin tolkning dessutom.

Sminkan sa...

Det här var ju jättefint! Fina naglar och snygg nail art!

Sanna sa...

Men oj vad med snälla ord, tack så mycket allihopa! <3

Lackert sa...

Så fina blommor, gillar det verkligen