onsdag 19 mars 2014

IsaDora - Beetle Green

Grön Onsdag hos Karin och jag har en riktig klassiker åt er! Kan detta vara ett av IsaDoras mest populära lack? Kan det vara ett av deras snyggaste? Jag måste nog svara "JA!" på båda frågorna för Beetle Green är precis så vacker som ryktet säger. Djup, skimrig mörkgrön när den är som bäst.


Kanonformula som nära på täcker på ett lager, men jag har två. Det andra åker liksom på automatiskt, men jag inbillar mig att det blir mer djup i lacket med ett extra lager också. Torkar snabbt. Kanske lite, lite rinnig men ändå lätthanterlig. Hur som helst är den ju otroligt vacker! Jag vill nästan krypa ihop och drunkna i naglarna när de ser ur så här. Djupet är fantastiskt! 

Formula: 9 av 10
Färg: 9 av 10



8 kommentarer:

Lottsky sa...

Mums - riktigt läckert och tycker det kommer till sin rätt så här års när dagsljuset börjar bli vettigt!

Maria sa...

Alltså Beatle Green är verkligen ett helt fantastiskt lack, jag vet inte hur många gånger som jag har haft kunder som kommit in och frågat om just detta lacket.

annkicki sa...

Väldigt vackert. Jag har det inte :(

Little Miss Nailpolish sa...

Älskar det här lacket! Ett av Isadoras vackraste helt klart!

Nailtastic sa...

Det är verkligen vackert! Det ser underbart ut på dig!

Karin // Vacker och Underbar sa...

Mycket vackert!

Lackert sa...

Detta är så snyggt, det var dom flesta som var i den kollektionen. Målar åxå oftast två lager även om det är ett lack som det räcker med ett med undantag om jag ska ha nåt mer lack över

Lela sa...

Ett toppenlack från IsaDora. Klädde dig väldigt bra:)