tisdag 11 mars 2014

Nordic Cap - NP33

Jag fortsätter visa lack från högen av Nordic Caps jag fick av mamma i födelsedagspresent. Den här förvånade mig på alla plan ett nagellack kan förvåna på! NP33 visade sig ha lite textur! Nordic Cap avancerar, jajamän.


Sandig formula, men inte lika skrovlig som t.ex. OPIs Liquid Sand. Den blå färgen är packad med småttigt silverskimmer och lite större vita glitterpartiklar. Mycket trevlig att lacka med och snabb torktid. Här har de verkligen lyckats! 10 ynka kronor för ett utmärkt lack. Jag kan inte komma på något dåligt alls faktiskt, förutom att färgen är lite för daskig för min smak. Två lager Seche tog jag för att få det helt slätt. 

Formula: 9 av 10
Färg: 5 av 10



3 kommentarer:

Lackert sa...

Så fint :)

Gelic sa...

Nämen, detta har jag inte sett! Kul att de även har lite glitter i.

Helena / Lacky Corner sa...

Det här var ju riktigt vackert!