söndag 9 mars 2014

NailArt Sunday

Jag har haft en kaotisk vecka, med jobb, födelsedagar i familjen, middagsgäster, bebisplanering och annat skoj. Hur kul som helst, men nagellackandet får lida då. Jag var rädd att jag inte skulle hinna göra en nailart till LeLacks NailArt Sunday idag, men med lite vilja kommer man långt. Den jag visar idag smetade jag ihop för typ en timme sen...



Mmm, det blev väl inte riktigt som jag tänkt mig... Det ser ut som att jag har doppat naglarna i glittrig motorolja. Men det ser inte lika sotigt ut IRL i alla fall. Det får duga, jag gillar i alla fall kombon gul+svart!

Ha en trevlig söndag!

6 kommentarer:

Little Miss Nailpolish sa...

Precis den där kombinationen (minus glittret) har jag gett mig på för ett tag sedan!! Den är inte lätt att få snygg, men jag tycker du har gjort ett bra jobb :)

Gelic sa...

Jättefint! Vilka lack har du använt? Detta vill ju jag också testa :D

Sanna sa...

Gelic: Det är Depends gula 356 och Depend 345! Riktig Depend-manikyr alltså ;)

Lela sa...

Gradient med ljust lack och svart är nog bland det svåraste man kan ge sig på, det är grymt svårt att sudda skarvarna på ett snyggt sätt.
Bra då med lite glitter så man kan dölja skarven lite:)

Unknown sa...

Hihi, glittrig motorolja . Fräck nailart!!

Lackert sa...

Så annorlunda men väldigt snyggt :)